Egymillióan töltötték le az Opera 8.50-et két nap alatt!
2005. szeptember 22.
A két nappal ezelőtti Opera 8.50-es megjelenése óta több mint
egymillióan töltötték azt le a szoftvercég internetes oldaláról. A cég
bevallása szerint soha ilyen érdeklődést nem mutattak az internetezők a
böngésző iránt, mint most.
Az új verzió iránt valószínűleg azért olyan nagy a kereslet, mert a szoftvercég eltávolította böngészőjéből azt a reklámcsíkot, amit korábban csakis egy 34 eurós regisztrációs díj befizetése után lehetett eltüntetni. Mint az be is bizonyosodott, Eskil Siverston, az Opera Software szóvivője elmondta, bíznak abban, hogy a banner-mentes Opera 8.50-es népszerűbb lesz a hirdetésekkel telített korábbi verzióknál.A szoftvercég alapítója és vezérigazgatója, Jon von Tetzchner azt nyilatkozta, hogy már régóta tervezték a reklámmentesítést, ám eddig nem volt tisztázott, hogy hogyan ellensúlyozzák majd a hirdetések száműzése esetén keletkező bevételkiesést. Most azonban megoldást találtak erre a problémára is, ugyanis a keresőszolgáltatókkal kötött szerződések által szeretnék a jövőben ezen veszteségeiket pótolni.
Azt is megtudhattuk még Tetzchnertől, hogy fejlesztőik már dolgoznak a "Merlin" kódnéven futó Opera 9-es verzión és nem titkolt céljuk, hogy idővel átvegyék a jelenleg Firefox által uralt második pozíciót a böngésző-ranglistán.
Kapcsolódó cikkek
- Négy újabb javítás a windowsos Safarihoz
- Opera mobiltelefonos böngésző teljes weboldalakkal
- Kijavította a windowsos Safari hibáit az Apple
- Egymillióan töltötték le a windowsos Safarit
- Három perc alatt törték fel a Windows-os Safarit
- Apple Safari böngésző Windowsra
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Kritikus Opera biztonsági frissítés
- A böngészők közül a Firefoxot frissítik a leginkább
- Lassult az IE7 iránti érdeklődés