Reklámmentes az Opera böngészője mostantól
2005. szeptember 20.
A mai napon eltávolította az Opera szoftvercég böngészőjéből az éktelen
reklámcsíkot. Jon S. von Tetzchner, az Opera Software alapítója és
vezérigazgatója azzal indokolta a reklámok száműzését, hogy ezáltal
szeretnének a jövőben még több felhasználót megnyerni maguknak, mert
eddig sokakat a reklámbanner gátolt meg a szoftver kipróbálásában.
Eddig mindazoknál, akik az ingyenes verziót használták, megjelent egy reklámcsík, amit csakis a 34 eurós regisztrációs díj kifizetése után lehetett eltávolítani. A felhasználók rohamos gyarapodása láttán azonban a cég úgy döntött , hogy mentesíti a böngészőt a nem kívánt hirdetésektől. Eskil Siversten, a cég szóvívője elmondta, bíznak abban , hogy ezentúl még többen veszik majd igénybe a reklámmentes Opera böngészőt."A böngészők harcában szeretnénk kivívni magunknak a második pozíciót"- számolt be a Financial Timesnak nagyra törő terveiről Tetzchner. Elemzők szerint világszerte az internetezők egy százaléka használja az Operát, míg az Explorert 87 % részesíti előnyben, ezt pedig a Firefox követi hozzávetőlegesen 8-10 %-os piaci részesedéssel.
A reklámmentes 8.50-es Opera máris letölthető a cég internetes oldaláról (www.opera.com).
Kapcsolódó cikkek
- Négy újabb javítás a windowsos Safarihoz
- Opera mobiltelefonos böngésző teljes weboldalakkal
- Kijavította a windowsos Safari hibáit az Apple
- Egymillióan töltötték le a windowsos Safarit
- Három perc alatt törték fel a Windows-os Safarit
- Apple Safari böngésző Windowsra
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Kritikus Opera biztonsági frissítés
- A böngészők közül a Firefoxot frissítik a leginkább
- Lassult az IE7 iránti érdeklődés