Az ügyfélszolgálat lehetőségei és buktatói

A call és contact centerek, valamint a shared service centerek működésének gyakorlati példáit, aktuális kérdéseit és kihívásait, valamint a terület szakembereinek innovatív kezdeményezéseit tárják fel 2005. október 24. és 27. között az IIR Magyarország Call & Contact Center szakfórumának neves előadói.

A rendezvény a regionális központok sikeres gyakorlatait bemutató szaknappal indít, ahol a szakemberek többek között a legújabb trendekkel, ügyfél-kiszolgálási BPR-módszerekkel, valamint a CRM eredményes technikáival ismertetik meg az érdeklődőket.

Az első konferencianapon (október 25.) megtudhatjuk, hogy mit tanulhat egy hazai ügyfélszolgálat a nemzetközi cégek gyakorlatából, hogyan tudatosítható a menedzsmentben a call center mint profitcenter jelentősége, mit vár a felső vezetés az ügyfélszolgálattól, valamint milyen szervezeti felépítés felel meg a legújabb kihívásoknak. A délután folyamán vállalati gyakorlati példákon keresztül külön szekciók világítanak rá az outsourcing vagy insourcing, valamint az "inhouse outsourcing" előnyeire, hátrányaira, továbbá az integrált információbázis és a rugalmas, gyors ügyfélkövetés manapság egyre inkább jelentkező követelményére.

A második nap során a hatékony folyamatvezérlés és üzemeltetés kerül górcső alá az IVR vagy élő hang, illetve kiszolgálás vagy önkiszolgálás dilemmáinak megvitatásával egyetemben. A szekciók az értéknövelt szolgáltatások, valamint az új inbound és outbound megoldások, illetve a kritikus humánpolitikai kérdések - a kiválasztás, a megtartás és az alternatív foglalkoztatási formák - feltárásával foglakoznak.

A konferencianapokon Székely Tamás, a Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft. munkatársa számos előadás témáját játékos tréningelemekkel vezeti fel.

A konferenciát követő egész napos workshop (október 27.) az ügyfélközpontúság növelésére koncentrál a költséghatékony gyakorlati stratégiák bemutatásával.

A rendezvényen előadást tart dr. Bachner Gyula (Allianz Hungária Biztosító Rt.), Bognár Péter (Fővárosi Vízművek Rt.), Erdei Magdolna (CEU), Horváth Andrea (Aegon Magyarország Általános Biztosító Rt.), Nógrády Norbert (Creditexpress Magyarország Pénzügyi Szolgáltató Kft.), Pongrácz Gábor (CIB Bank Rt.), dr. Szabó Kristóf (Raiffeisen Bank Rt.) és még számos neves gyakorlati szakember.

 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció