A D-Link elindítja Partner+ programját
2005. szeptember 5.
A D-Link, a világ vezető SoHo, kis- és közép- és nagyvállalati
szélessávú, vezeték nélküli és hálózati megoldásszállítója újabb
tanúságát adta az értékesítési csatorna iránti megbecsülésének az új
partner program, a Partner+ elindításával.
A D-Link Partner+ célja, hogy magasabb szintű képzést és támogatást valamint versenyképesebb árrést biztosítson a D-Link hozzáadott értéket biztosító viszonteladói valamint rendszerintegrátori partnereinek. A program ezen felül kedvező lehetőséget nyújt a versenytársak olyan partnereinek áttérésére, melyek a jelenleg képviselt gyártónál jobban jövedelmező alternatívát keresnek. A Partner+ élesen eltér a versenytársak hasonló programjaitól, mivel egységesen támogatja azokat a partnereket, amelyek a legnagyobb tapasztalattal rendelkeznek, így a legjobb szolgáltatást képesek biztosítani a végfelhasználó számára. A program világosan meghatározott célja, hogy támogassa a D-Link európai stratégiáját, és olyan piaci területekre koncentráljon, melyek a Partner+ partnereinek az elkövetkezendő években a lehető legnagyobb növekedési lehetőséget biztosítják mind az árbevételt, mind a nyereséget tekintve. Ilyen területek a menedzselhető hálózati kapcsolók és a biztonsági termékek.
Kapcsolódó cikkek
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- Két VoIP-újdonság a D-Linktől
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét