Megújult a Fotexnet Áruház
2005. szeptember 5.
A Fotexnet Áruház (www.fotexnet.hu) 2005. szeptember 5-étől több, mint
20 termékkategóriával, neves kereskedelmi partnerekkel és megújult
külsővel várja vásárlóit.
A korábbi, mintegy százezer cikket tartalmazó termékpalettához képest olyan népszerű kategóriákkal bővül a Fotexnet Áruház termékkínálata, mint az élelmiszer, a ruházat, a gépjárművek, a biotermékek, valamint a wellnesshez és az egészséges életmódhoz kapcsolódó termékek.Az éppen fél évtizede működő Fotexnet Áruházzal kapcsolatos fontos változás, hogy az mostantól online piactérként működik, azaz a logisztikai feladatokat és a kiszállításokat nem az áruházat üzemeltető Fotexnet Kft., hanem az áruházban termékükkel megjelenő kereskedelmi partnerek látják el. Így a Fotexnet Áruház minden eddiginél szélesebb termékkínálatot tud kialakítani.
A Fotexnet Áruház egy saját fejlesztésű, a megváltozott igényeket tökéletesen kiszolgáló új e-kereskedelmi szoftverrendszerre épül. A cél egy olyan rendszer kialakítása volt, amelyben a partnerek egyszerűen tudják üzemeltetni áruházaikat, ugyanakkor lehetőséget ad partnereinknek különböző, személyre szabott megoldások kivitelezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás