Az OTP Magánnyugdíjpénztár is az SMS alapú promóciót alkalmazza

Az FMCG cégeknél már megszokott SMS promóciók után az OTP Magánnyugdíjpénztár számára nyereményjátékkal egybekötött mobilos promóciót szervezett az IKO New Media Kft. Míg az elmúlt években leginkább a gyorsan forgó márkák használták az SMS promóciót, mostanra azonban a konzervatívabbnak mondható pénzpiaci szereplők is előszeretettel alkalmazzák; az OTP Magánnyugdíjpénztár például már második alkalommal választja ezt az interaktív promóciós eszközt.
A piacvezető magánnyugdíjpénztár az idei évben 686 721 pénztártagnak küldött a 2004. évről számlaegyenleg-értesítőt postán. Azok a tagok, akik az értesítőben feltett kérdések helyes válaszainak betűjelét és a hétjegyű tagsági okiratszámot - nem emeltdíjas - SMS-ben június 15-e és augusztus 31-e között visszaküldik, megnyerhetik a 140 fényképezőgép egyikét illetve egy házimozi rendszert.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció