Az OTP Magánnyugdíjpénztár is az SMS alapú promóciót alkalmazza
2005. július 25.
Az FMCG cégeknél már megszokott SMS promóciók után az OTP
Magánnyugdíjpénztár számára nyereményjátékkal egybekötött mobilos
promóciót szervezett az IKO New Media Kft. Míg az elmúlt években
leginkább a gyorsan forgó márkák használták az SMS promóciót, mostanra
azonban a konzervatívabbnak mondható pénzpiaci szereplők is
előszeretettel alkalmazzák; az OTP Magánnyugdíjpénztár például már
második alkalommal választja ezt az interaktív promóciós eszközt.
A piacvezető magánnyugdíjpénztár az idei évben 686 721 pénztártagnak küldött a 2004. évről számlaegyenleg-értesítőt postán. Azok a tagok, akik az értesítőben feltett kérdések helyes válaszainak betűjelét és a hétjegyű tagsági okiratszámot - nem emeltdíjas - SMS-ben június 15-e és augusztus 31-e között visszaküldik, megnyerhetik a 140 fényképezőgép egyikét illetve egy házimozi rendszert.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Napi 60 sms-t küldenek a koreai tizenévesek
- Új djuice kártyás csomag a Pannontól
- Ezer SMS ajándékba a Vodafone-tól
- T-Mobile: Új MobilOtthon Prémium díjcsomag
- Karácsonykor SMS küldésben minden eddigi rekordot megdöntöttek a T-Mobile-osok
- SMS-ben is feladhatók az Expressz-apróhirdetések
- Olcsó SMS-küldés MSN, ICQ, AIM, Yahoo, Gmail (Gtalk) messenger programokból
- Már százezer autópálya-matricát vásároltak mobilon a Pannon és a T-Mobile ügyfelei
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában