A T-Online felvásárolja a spanyol Alburát
2005. július 1.
Ezen kívül a Red Electricával kötött hosszú távú felhasználási szerződés garantálja a T-Online számára a hozzáférést a legkorszerűbb spanyolországi hálózati technológiákhoz. A T-Online, a cég egyik vezetője szerint az Albura megszerzésével gyorsabban jut el a 15 százalékos spanyol piaci részesdést megszerzéséhez.
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó - az április 29-iki
közgyűlésén már a teljes beolvadást is elfogadó - T-Online első negyedévi eredménye 18 százalékkal csökkent azoknak a marketingakcióknak a költségei miatt, melyeket Németországban a fizetős zeneletöltések, külföldön pedig a szélessávú internet népszerűsítésére indítottak. A társaság pénzforgalmi többlete (EBITDA) 96,6 millió euróra csökkent.
Az első negyedévben a T-Online-nak 295 ezer új szélessávú internet-előfizetője lett Németországban, így összes német előfizetőinek száma elérte a 3,5 milliót. Franciaországban és Spanyolországban DSL előfizetőinek száma 50 ezerrel 410 ezerre növekedett.
A T-Online arra számít, hogy idei eredménye 300 millió euró lesz, alacsonyabb, mint a 2004-es 460 millió.
Kapcsolódó cikkek
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter