Melyek az internetezők legkedveltebb márkái?
2005. május 25.
A tihanyi Média Hungary konferencián tegnap kihirdették, mely márkákat kedvelik a legjobban az internetezők. Az online szavazást a Magyar Reklám Szövetség (MRSZ) szervezte, s mintegy 25 ezren voksoltak.
A szavazás végeredménye szerint a világháló használói körében a legnépszerűbb márka a Pöttyös Túrórudi (Friesland Magyarország), a második a Pick téli szalámija, a harmadik helyezett pedig a Boci (Nestlé) lett.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először