Primavera építőipari projektirányítási megoldás magyarul

A Primavera Expedition legfrissebb verziója a napjainkban elérhető legegyszerűbben használható projektirányítási megoldás. Az Expedition 10.0i - amely teljesen böngésző-alapú szoftvermegoldás – biztosítja a csoportok együttműködéséhez, valamint a jobb és gyorsabb döntéshozatalhoz szükséges pontos és aktuális információkat.
Szerepkör-orientált felületén keresztül minden belső és külső projektrésztvevő – az egyes területek felügyelői, projektmérnökök, projektmenedzserek, kivitelezők, alvállalkozók, építészek és ügyfelek – gyorsan értesül a változásokról, állapotokról és költségekről. Ezen információ segítségével lesz akadálytalan a kivitelezési folyamat, és ezáltal halad előre a projekt. Az Expedition 10.0i rendszer ugyanolyan jól használható egy vállalati hálózatban, mint az interneten keresztül, minden projektrésztvevőnek lehetővé téve a projektinformációkhoz való könnyű hozzáférést, bárhol legyen is.

"A versenyszférában, ahol különösen fontos a költségek és a gyors projekt-megvalósítás közötti kapcsolat, a Primavera Expedition 10.0i számos kulcsfontosságú előnyt biztosít a felhasználóinak" magyarázza Vincze Kornél, a Brit Tech Üzleti Tanácsadó Kft. kereskedelmi igazgatója, ami ellátja a Primavera Systems, Inc. magyarországi képviseletét és felelős az alkalmazás magyar fordításáért is. "A kibővített együttműködési rész lehetővé teszi a megfelelő időben történő reakciót a kritikus és felmerülő ütemezési problémákra. Mivel a kivitelezők tudják, ki a felelőse az adott területnek, nem érheti meglepetés őket a projekt kapcsán. Az Expedition 10.0i alkalmazás felesleges költségek nélkül kezeli az egész kivitelezési folyamatot."

Az Expedition 10.0i rendszerben tárolt információ olyan átfogó biztonsági megoldással rendelkezik, amelynek segítségével egyedi felhasználói profilok hozhatók létre minden csoporttag számára – beleértve olyan kívülálló partnereket is, mint a tervezők, a mérnökök és alvállalkozók –, biztosítva a hozzáférést az Expedition-höz a bizalmas információk illetéktelen nyilvánosságra kerülésének veszélye nélkül.

Az Expedition 10.0i Sybase adatbázis-kezelővel használva angol nyelven, míg Oracle adatbázis-kezelővel használva számos helyi, többek között magyar nyelven is elérhető.

Az Expedition 10.0i további jellemzői és előnyei:

Nemzetközi szabványoknak megfelelő szerződésmenedzsment


Minden szerződéssel kapcsolatos információ automatikusan összegződik egy gyors állapotjelentésben. Tekintse meg és hozzon létre kapcsolt szerződés-dokumentumokat közvetlenül a szerződés-modulban. Nincs többé szüksége arra, hogy egyedi dokumentumokat keresgéljen, mióta minden szerződésinformáció kényelmesen egyetlen helyen tárolódik.

Kibővített kalkulációs képességek

A szerződésekkel, változás-elrendelésekkel, ajánlatokkal és tendenciákkal kapcsolatos költségek tételesen nyomonkövethetők. Az Expedition 10.0i könyvviteli és vállalatirányítási rendszerekkel (VIR) is integrálható, hogy akadálymentes legyen a kapcsolat a projektirányítás és a költségvetés között.

Egyszerű telepítés


Az Expedition 10.0i egyetlen kattintással telepíthető az egész vállalatnál. A böngésző-alapú felületet használva a felhasználók azonnal valósidejű projektinformációkhoz juthatnak.

A termék elérhetősége

A magyar nyelvű Expedition 10.0i közvetlenül a BRIT TECH Üzleti Tanácsadó Kft-től lesz megvásárolható a következő évben, ami a Primavera® hivatalos képviselője Magyarországon. A termékhez tartozó Oracle platformon működő alkalmazáshoz 1 év technikai támogatás is tartozik.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció