A spanyol Telefonica teljesítménye még az elemzőket is meglepte
2005. május 17.
A spanyol telefontársaság, a Telefonica igencsak nagy sikereket tudhat
a háta mögött, ha rápillantunk az elmúlt negyedévi gazdasági
eredményeikre. A vállalatnak sikerült 7,093 milliárdról 8,278 milliárd
euróra tornászni az összforgalmát, ami 16,7 %-os többletet jelent.
A Telefonica nettó nyeresége 671,4 millió euróról 912,2 millióra emelkedett.
A társaság azzal magyarázza a forgalom- illetve nyereségnövekedést, hogy a gazdasági mérleg készítésekor beleszámolták a nemrég megvásárolt latin-amerikai Bellsouth eredményeit is, és az sem elhanyagolható tényező, hogy az ügyfeleik száma is 28,6 %-al nőtt, azaz 131 millió elégedett klienst számlált a vállalat március végéig. A Telefonica ezen kivételes teljesítménye még az elemzőket is meglepte, mert a telefontársaságot érintő jóslataikban ezek az értékek képezték korábban a felső határokat.A Telefonica nettó nyeresége 671,4 millió euróról 912,2 millióra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP