Létrejön Európa legnagyobb online utazási irodája
2005. május 14.
A Travelocity tulajdonosa, a Sabre Holdings 1,1 milliárd dollárt fizet a bejáratott szigetországi online vállaltért. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a részvényeket 3 dollár 5 centes áron vásárolják meg. A kínálkozó üzleti lehetőség volumenét mi sem bizonyítja, mint az a tény, hogy a vételár rövid idő alatt 57 százalékkal emelkedett. A meglepően magas vételárat az elemzők szerint az indokolja, hogy a vásárló leginkább a saját hazájából, az USA-ból származó konkurenciától tartott. Igen valószínű, hogy ha nem tesznek elsöprő ajánlatot, akkor a konkurens befektetői csoportok ellenajánlatot tesznek. Ez így nem történt meg, így ez az egyetlen, igen magas összegű ajánlat. Az amerikai tulajdonos várható a helyi üzleti hason mellet vélhetően ugródeszkának használja majd a Lastminute.com-ot saját szolgáltatásai kiterjesztésére.
Kapcsolódó cikkek
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Az EU a YouTube-on keresztül informál
- Internetes adóadatbázist nyitott az Európai Bizottság
- Közös európai meteorológiai riasztórendszer
- Online utazási portál a Metrótól
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- Kárpátalja a világhálón
- Európai szintű szabályozást sürget Lévai Katalin az e-zenei kereskedelemre
- Európai digitális könyvtár
- Google-EU digitalizálási partnerség?