A Microsoft megkezdte nagy XP-reklámkampányát
2005. április 19.
A Microsoft megkezdte nagy reklámhadjáratát, amelyben a Windows operációs rendszereit szeretné népszerűsíteni.
A “Start something” mottóval fémjelzett reklámakció keretein belül az elkövetkezendő 15 hónapban 11 országban 51 reklámfilm, 39 újsághirdetés és körülbelül 250 online-reklámbanner segítségével akarják rávenni a számítógépes felhasználókat termékeik megvásárlására. A vállalat menedzsere Will Poole reményét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy sikerül az eleddig megszámlálhatatlan Xp-felhasználók táborát még jobban gyarapítani.A desktop operációs rendszerek piacán a Microsoft eddig is kirívóan magas indexet mutatott, azaz a maga 90 %-ával minden más fejlesztőt leköröz. A vállalat vezetősége nem hozza összefüggésbe a mostani népszerűsítő hadjáratát az XP-utód Longhorn mindinkább elhalasztott megjelenítésével. A Longhorn-al kapcsolatban annyit megtudtunk, hogy az első Beta-verzió júliusban már kész lesz. Nem kizárt azonban, hogy ezzel szeretné a vállalat áthidalni a végleges Longhorn megjelenéséig eltelő időszakot.
Kapcsolódó cikkek
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- 15 rést javít a Microsoft 6 biztonsági frissítése
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
- A Windows-frissítőt használják ki hackerek
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- 5 Microsoft biztonsági frissítés kedden
- A MS kurzorjavítás Realtek audióproblémákhoz vezethet
- Letölthető a Windows kurzorhiba javítása
- A HSBC bank is kihasználja a Novell-Microsoft megállapodás előnyeit