Fotexnet Research és Millward Brown az online kutatásért
2005. március 30.
Hogyan lesz a zsivajból versenyelőny? címmel közös online piackutatási
workshopot rendezett a Fotexnet Research és a Millward Brown március
30-án. A rendezvény célja a hazai internetes társadalom és online
kutatás helyzetének ismertetése, az online kutatásban rejlő lehetőségek
feltérképezése, a Fotexnet Research panel bemutatása és az internetes
kutatás megrendelői tapasztalatainak összegzése volt.
Hazánkban Nyugat-Európához képest a szakemberek még kevésbé kezelik megfelelő helyen az online módszereket, noha a marketing szakmát leginkább érdeklő célcsoportok többsége elérhető és kutatható a világhálón keresztül is - emelte ki Pillók Péter, a Fotexnet Research kutatási vezetője. A Fotexnet Research és a Millward Brown bemutatta mindazon online kutatási lehetőségeket, amelyek segítségével a megrendelők még jobban megismerhetik és megérthetik jelenlegi és leendő vásárlóikat, előre láthatják a jövőbeni reakcióikat, valamint feltérképezhetik a vásárlói szokásokat. Az online panelkutatás esetében nem csak a gyorsaságot és az alacsony költségeket látjuk az online kutatások fő előnyének - szögezte le Kobelrausch György, a Millward Brown Hungary ügyvezető igazgatója. - A Fotexnet Research és a Millward Brown által nyújtott szolgáltatások ismérvei között elsősorban a különböző célcsoportok elérésének még hatékonyabb módja, a szakértői betekintés és a megbízható információszolgáltatás szerepel.
A Fotexnet Research hazánkban egyedülálló célcsoport-specifikus minta alapján egy panel segítségével használja ki az online piackutatás előnyeit. Ezzel a módszerrel, illetve a Millward Brown piackutatási tapasztalataival könnyítjük meg ügyfeleink számára a fogyasztói preferenciák felkutatását - tette hozzá Porkoláb Péter, a Fotexnet Kft. ügyvezető igazgatója.
Az elsősorban a piackutató szakma képviselői által látogatott előadások között sor került a hazai internetes társadalom alakulásának bemutatására, az online kutatás gyakorlati kérdéseinek megválaszolására esettanulmányok segítségével, valamint a Fotexnet Research szolgáltatásaihoz kapcsolódó megrendelői visszajelzések elemzésére is.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tematikus kutatások
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- Interneten Magyarország legnagyobb használtlemez-kínálata
- Fotexnet: Rendhagyó online promóció Koncz Zsuzsa új albumának
- Fotex: részesedésváltozások
- T-Mobile webshop és Gépbolt a Fotexneten
- Elismerés az online piackutatásnak: PMSz tag lett az NRC
- Újra elindult a Fotexnet Ingyenlottó