BMC Software: új, menedzsment központú egységes partnerprogram
2005. március 7.
A BMC Software, a nagyvállalati menedzsment megoldások vezető
szállítója, ma muttata be új, BMC Partner Network nevű egységes
partnerprogramját. Az új partnerhálózat kialakítását a BMC által az
elmúlt néhány évben tapasztalt hatalmas növekedés tette szükségessé,
amely a Remedy, a Marimba, a Magic és más cégek felvásárlását követte.
A BMC Partner Network létrehozását az üzleti szolgáltatás menedzsment (Business Service Management - BSM) megoldásokat szállító partnereknek egy összehangolt támogató rendszer iránti igények is szükségessé tette. A hálózat segíti a partnereket abban, hogy az ügyfeleiknek a leggyakoribb BSM megvalósítási módszereket kínálják, amelyeket „Utak az értékhez” (Routes to Value – RTV) név alatt a BMC Software dolgozott ki, az ügyfelek informatikai szükségleteit széles körben vizsgáló elemzés alapján.A partnerek a továbbra is a meglévő termék megoldási területekre összpontosítanak, de mostantól képesek lesznek a gyakorlatukat és szaktudásukat hozzárendelni a BSM-hez és a nyolc RTV területhez: Infratstruktúra és alkalmazás menedzsment (Infrastructure and Application Management), Szolgáltatás-hatás és esemény menedzsment (Service Impact and Event Management), Szolgáltatási szint menedzsment (Service Level Management, Kapacitás menedzsment és ellátás (Capacity Management and Provisioning), Változás és konfiguráció menedzsment (Change and Configuration Management), Eszköz menedzsment és feltérképezés (Asset Management and Discovery), Incidens és probléma menedzsment (Incident and Problem Management), és Identity Management.
A felvásárolt vállalatok partnerprogramjai és a BMC korábbi partnerprogramja közötti együttműködés olyan kipróbált partnerek hálózatát hozta létre, amelynek a tagjai arra ösztönözték a BMC-t hogy egyszerűsítve a programot egyetlen partnerhálózatot hozzon létre. A BMC Partner Network elindítása ennek az együttműködésnek az eredménye, és valamennyi partner számára egyetlen kapcsolódási pontot biztosít a BMC Software-hez, és ami a legfontosabb, azokhoz az eszközökhöz és képzésekhez, amelyek a legjobb megoldásokat kínálják az RTV területeken.
A BMC Partner Network két fő kategóriába sorolja a partnereket:
Megoldás Partnerek – viszonteladók, rendszerintegrátorok, tanácsadók, MSP és ASP vállalkozások akik elősegítik a BMC Software termékek értékesítését, és akik különböző szintű szolgáltatásokat biztosítanak a BMC Software alapú megoldásokhoz.
Technológiai Partnerek – azok a vállalkozások, amelyek technológiával és termékekkel egészítik ki a BMC Software termékeit, és akik részt vállalnak a közös marketingben és az egymást kiegészítő megoldás közös értékesítésében.
A BMC Partner Network ma indult el a jelenlegi BMC partnerek számára, és a vállalat 2006. április 1.-én kezdődő pénzügyi évének az elejére válik teljessé.
Kapcsolódó cikkek
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary