Rugalmas szoftvertechnológiára épülő üzleti megoldások
2005. február 20.
A Szoftverbörzén, a Microsoft standján egész sor Microsoft Business Solution-partnerrel találkozhattak a látogatók. Az Ecobit Informatikai Kft., az Euro One Számítástechnikai Rt., a MultiSoft Számítástechnikai Kft., a Qualysoft Informatikai Rt., a siNAXis Üzleti Szoftver Tanácsadó Kft., valamint a System Builders Kft. egyaránt a Microsoft üzleti megoldásait kínálta nagy hozzáértéssel.
De ezzel még nem zárult le a Microsoft Business Solution-bemutatók sora, hiszen a Cobra Computer, a Revolution, a VT-Soft és az XAPT standján is jelen voltak ezek a megoldások. A partnerek az ügyfelek igényeihez szabott speciális szolgáltatásokat és támogatást is biztosítanak.
A bemutatókon a látogatók tapasztalhatták, hogy a Microsoft Business Solutions (MBS) alkalmazásai átfogóan optimalizálják a vállalatok stratégiai folyamatait a pénzügy, az üzleti adatelemzés, a humán erőforrások, a projektvezetés, az ügyfélkapcsolat-kezelés, a helyszíni szervizelés, az ellátásilánc-kezelés, az e-kereskedelem és a termelésirányítás terén. A megoldásokat a kis- és középvállalatok igényeinek megfelelően tervezték, fejlesztették, és zökkenőmentesen együttműködnek a Microsoft más termékeivel (pl. Office és Windows). A megoldáscsomag forgalmazásáról hivatalos értékesítési partnerhálózat gondoskodik.
Az MBS-alkalmazásokhoz számos iparági és kiegészítő partneri megoldás is létezik, amelyek közül már Magyarországon is elérhetők a húsipari, gépjármű-kereskedelmi, illetve a kiskereskedelmi, bolti kasszarendszer-megoldások. Léteznek továbbá megoldások jövedéki termékek előállítói és forgalmazói részére, mezőgazdasági termelők számára, közüzemi tevékenység kezelésére és további számos speciális horizontális és vertikális igényre.
A nyugodt növekedés lehetősége: Microsoft Navision
A Microsoft Navision olyan integrált vállalatirányítási megoldás, amely a növekvőben lévő vállalatok válláról leveszi a fölösleges adminisztrációs terheket, hogy üzleti tevékenységük fejlesztésére koncentrálhassanak. Ideális azon cégek számára, amelyek gyorsan bevezethető, kevés betanulást igénylő és könnyen kezelhető, egy csomagban elérhető megoldást keresnek, amelynek konfigurálása és karbantartása csak minimális mértékben szakítja meg a szokásos üzletmenetet.
Termelésirányítás Microsoft Axaptával
A Microsoft Axapta olyan integrált vállalatirányítási rendszer, amely különösen erős a termelésirányítás és az e-business terén. Nyílt, rugalmas platformot nyújt, amelyre integrált és egyedileg adaptálható funkciók épülnek. A közép- és nagyvállalatoknak biztosítja a nemzetközi piac lehetőségeinek kiaknázását és az ehhez szükséges versenyelőnyt.
Automatizált folyamatok: Microsoft CRM
A Microsoft CRM olyan hatékony eszközt ad a vállalatok kezébe, amellyel integrálhatják és automatizálhatják folyamataikat az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása, támogatása érdekében. A technológia az ügyfelet, a vele folytatott kommunikációt és interakciót, valamint az értékesítési és vevőszolgálati folyamatok menedzselését állítja szinte az összes tranzakció középpontjába, ezáltal biztosítva az egységes és naprakész információ megosztását azon alkalmazottak között, akik erre támaszkodva a lehető legjobb szolgáltatást nyújthatják az ügyfeleknek. Az alkalmazás a Microsoft Outlook 2003-ra épül, tehát olyan munkakörnyezetben érhető el, amelyet a kereskedők és az ügyfélszolgálaton dolgozók egyaránt széles körben ismernek és használnak.
A Microsoft CRM maximálisan rugalmas, és az adott vállalat konkrét felépítéséhez igazítható. A felhasználói felület, az adatséma és az üzleti folyamatok mind módosíthatók a megoldásban található eszközökkel. A .NET keretrendszerre épülő Microsoft CRM lehetővé teszi új funkciók beépítését, illetve a vállalatirányítási rendszerekkel és webszolgáltatásokkal való integrációt.
"Az Outlookkal való szoros integráció a Microsoft CRM-megoldását markáns módon megkülönbözteti a versenytársak megoldásaitól, amelyek jellemzően valamely vállalatirányítási rendszerhez integráltak. Az értékesítésautomatizálást és a vevőszolgálatot támogató Microsoft CRM célcsoportját a kis- és középvállalatok, az 5-100 kereskedőt és/vagy ügyfélszolgálati munkatársat foglalkoztató szervezetek alkotják" - összegezte a tudnivalókat a Business Online kérdésére Székely Tamás, a Microsoft Magyarország marketingigazgatója. "A Microsoft-infrastruktúrán - Windows Serveren, illetve Small Business Serveren és Exchange Serveren - futó Microsoft CRM horizontális termék, amelyet minden kereskedelmi tevékenységet folytató és ügyfélszolgálatot működtető vállalat előnyére alkalmazhat."