Ericsson - új márkanévvel rendelkező platform
2005. február 16.
Az Ericsson, új márkanévvel ellátott platform piacra kerülését
jelentette be a Cannes-ban megrendezett 3GSM Világkongresszuson. Az új
megoldás szlogenje „Taking you forward”. A jelmondat üzenete az, hogy
az Ericsson nemcsak a fejlődést meghatározó és elősegítő üzleti
partner, hanem egyben támogató, tanácsadó, proaktív, innovatív és
megbízható is.
A márkanév kommunikációja alapvető fontosságú eszköz az Ericsson stratégiai üzleti céljainak elérése szempontjából. Az új márkanév alatt futó platform, akárcsak a kreatív kifejezés, erőteljes és megkülönböztető, valamint összhangban van a vállalat alapvető értékeivel és munkamódszereivel.Az új márkanévvel rendelkező platform illusztrálja az Ericsson jövőképét, nevezetesen egy kommunikációra épülő világ első számú vezetőjének lenni. Sikerünk szempontjából létfontosságú a fogyasztók igényeinek megértése, a fogékonyság ezekre az általuk felállított követelményekre, valamint a technológiai vezető szerep fenntartása.
„Az új márkanévvel rendelkező platform az Ericsson identitását tükrözi” – nyilatkozta Pia Gideon, az Ericsson külső és piaci kommunikációért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson első negyedéve: 27 százalékkal nőtt a profit
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Az Ericsson ajánlatot tett a Tandberg Television felvásárlására
- Az Ericsson norvég tartalomszolgáltatót venne
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Ericsson üzleti szolgáltatóközpont Lengyelországban
- Az Ericsson 36,0 milliárd svéd koronás adózás előtti nyereséget jelent a teljes évre
- Az Ericsson véglegesíti a Redback Networks felvásárlását