GamePro - új, kétheti játékmagazin
2005. január 18.
Merőben újszerű koncepcióval rendelkező, fiataloknak szóló életstílus- játékmagazint indít 2005. januárjában az IDG Hungary Kft.
Szakítva a hagyományos játékmagazinok koncepciójával a 14-18 éves magyar fiatalok eddig kevésbé elért rétegét célozza meg új kiadványával, a GamePro-val az IDG Hungary Kft. A kétheti rendszerességgel megjelenő, 52 oldalas lap azokat a fiatalokat szólítja meg, akik mindamellett, hogy kiemelten érdeklődnek a „digitális kütyük” (mobiltelefon, MP3 lejátszó, DVD, stb.) iránt, szabadidejükben szívesen játszanak mobiltelefonon, játékkonzolon, vagy akár PC-n is.A GamePro nem csak játéklap – több annál, ezt fejezi ki a kiadvány szlogenje is: „Több mint játék”. A magazin olvasói bármikor, bármivel és bárhol hajlandóak játszani – a digitális újdonságok iránti kíváncsiság a közös szabadidős tevékenységgel kiegészítve teszi őket egy fogyasztói és olvasói célcsoporttá. A lap kifejezetten humoros, ironikus stílusban szólítja meg olvasóit, és a digitális- és játékújdonságok bemutatása mellett meghatározó mennyiségben biztosít felületet egyéb témák, közösségi oldalak számára is.
A GamePro első száma 2005. január 21-én jelenik meg 40.000 példányban. Kapható országszerte az újságárusoknál, 298 Ft-os zsebpénzbarát fogyasztói áron.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben