Az upgrade globális célja: 100 ezer CRM-felhasználó
2005. január 18.
Negyven résztvevővel tartott január 18-án Budapesten szakmai
konferenciát az ügyfélkapcsolati szoftver megoldásairól (CRM) ismert
update software AG. Az eseményen egyebek között két olyan szakmai
előadás („Egyszerűsítse ügyfélkapcsolatait - növelje vállalata
termelékenységét" - Thomas Deutschmann, az update software AG elnöke;
illetve „Az update termékvonala és partneri köre” - Norbert Künzl, az
update software AG magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója)
hangzott el, amelyekben a néhány fontos új információról szerezhettek
tudomást a résztvevők.
A cég termékeit elsősorban olyan vállalatoknak ajánlja, amelyek marketinggel, értékesítéssel és/vagy ügyfélszolgáltatásokkal (CRM, kontakt- és projektmenedzsment) foglalkoznak. Az update termékvonalában megtalálható a PC alapú klasszikus Windows bázisú CRM megoldás, a független böngésző alapú web-es megoldás, a noteszgépes úgynevezett „mobile on-demand” ügyfélkapcsolat szervező megoldás, öt különböző úgynevezett interfész programcsomag, valamint ismert, globálisan működő nagyvállalatok nemzetközi CRM ajánlásait 18 nyelven – köztük a magyarul – támogató programcsomagjának („marketing.manager”) változatai. Az update software vezetői ígérik a teljesen magyar nyelvre honosított CRM megoldást. Végül: érdekes lehet a magyarországi kft. partnereinek névsora: AAM Technologies Kft., Synergon Atos Origin, Navigator Informatika, Wave Solutions for IT, IDS Scheer. Ezek a cégek különböző területen segítik az itteni irodát, így a a marketing.manager szoftverrel kapcsolatos kérdésekben, a CRM-konzultáció, koncepció-bizonyítás, CRM-implementáció, illetve CRM implementációk support és karbantartási feladataiban A jelenleg a világon több mint 700 cégnél, vállalatnál, szervezetnél meglévő 75 ezres upgrade software felhasználószámot 2005 végére 100 ezerre kívánják emelni.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál