Több, mint 30 000 termék az [origo] bevásárlóközpontban
2005. január 10.
Az [origo] bevásárlóközpont, Magyarország legtöbb kereskedőjét,
legnagyobb termékkínálatát megjelenítő online áruháza nagyszabású
karácsonyi akciót szervezett: az ünnepi szezonban (nov. 20 - dec. 20)
napi közel tízezer látogatást regisztrált, ami duplázást jelent az
előző év hasonló időszakához képest. Az akcióban mintegy 25 partner
vett részt.
A karácsonyi akció keretében az [origo] bevásárlóközpont speciális ünnepi ajándékkutató motorral felszerelt webboltot üzemelt be, amely banner és egyéb megjelenések formájában került kihelyezésre az [origo] hírportálra. A szezon slágerei között voltak az MP3 lejátszók és a digitális fényképezőgépek. Népszerűek voltak a legkülönbözőbb játékok, sporteszközök, de még az exkluzív férfiingek és nyakkendők is. A vásárlók között értékes nyereményeket sorsolt ki, több 100 000 Ft értékben.Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 150 cégnek- köztük világmárkák kereskedőinek - több, mint 30 000 termékajánlatából válogathatnak az interneten. Az [origo] bevásárlóközpontban egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10-16 000 forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes vásárlásra egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik kielégítése esetén is.
Kapcsolódó cikkek
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Google: T-elitalálat
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Van még mit javítani
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en