A TNS az NRC-vel közösen készíti a Visitor Media Research terméket
2004. november 29.
A TNS, a világ egyik vezető piaci információs csoportja 2005-től az NRC
Piackutató Kft.-vel közösen készíti és értékesíti az internetezési
szokásokról készülő Visitor Media Research (VMR) kutatási termékét
Magyarországon.
A Visitor Media Research évente ismétlődő kutatássorozat, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére. Magyarország legnagyobb online médiavásárló ügynökségei - az OMD, a Kirowski és a MindShare Digital - egy három éves stratégiai együttműködési megállapodás keretében már elkötelezték magukat, hogy a jövő évi kutatási adatokat felhasználják saját médiatervezésükben. Az elmúlt évben Magyarországon az online hirdetési piac 40 százalékos növekedést ért el, így a 2004-es évben várhatóan 3,5-3,7 milliárdos szeletet hasít ki a teljes reklámtortából.Az NRC Piackutató Kft. 1999 szeptemberében alakult azzal a céllal, hogy piackutatási szolgáltatásaival, tapasztalataival segítse üzleti partnereit az értékesítési-, illetve marketingstratégiájuk kialakításában és maradéktalan megvalósításában.
A TNS a világ egyik vezető piaci információs csoportjaként teljes körű szolgáltatást nyújtó marketing információs vállalat. Európától Amerikán át az Ázsia-Csendes-óceániai térségig több mint 110 országban dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- Sun: Környezettudatos-e a hazai informatika?
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- Mechatronikai kutatóközpont lesz Székesfehérváron
- Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről
- IBM: tanulmányi-kutatói központ a BME-n
- A Siemens új kutató laboratóriumot létesített Pekingben
- Oktatási fejlesztések és a magánfelhasználói kereslet tartják fenn a PC piac növekedését
- Az újratöltött festékkazetták "alkalmatlanok" az otthoni fényképnyomatásra