A Tiscali csökkentette veszteségét
2004. november 16.
Az olasz Tiscali, Európa második számú internetszolgáltatója 33,3
millió eurós adó előtti veszteséget szenvedett a harmadik negyedben,
kevesebb mint feleannyit az egy évvel korábbi 73,6 milliónál. A
veszteség csökkentéséhez osztrák, norvég és svéd vagyonrészek eladása
járult hozzá.
Az üzemi veszteség 31,8 millió euróra csökkent 52,4 millióról. A bevétel 22 százalékkal 270,6 millió euróra nőtt 73,6 millióhoz képest. Idén a cég 30 százalékos forgalomnövekedésre számít, 1,2 milliárd euróra, és a forgalom tíz százalékának megfelelő összeget fordít beruházásokra. A harmadik negyedévi beruházások - 35,6 millió euró, 88 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit. Ennek ellenére a széles sávú szolgáltatás csak 102 ezer új ügyfelet szerzett, miután a második negyedben 200 ezer új ügyfélre tett szert. 2008-ra úgy számolnak a cégnél, hogy világszerte 5 millió ADSL előfizetőjük lesz.A Tiscali augusztusban 13 millió euróért eladta svédországi leányvállalatát a Lycos Europe svédországi cégének, a Spray Network-nek. A svéd részleg eladása már a negyedik ilyen ügylet volt az idén. Jövő tavaszig még több részleg eladását tervezik, mert eddig ilyen értékesítésekből csak 81 millió euró jött be a tervezett 250 millió helyett. A Tiscali hosszabb távon csak Olaszországban, Franciaországban, Németországban, Nagy-Britanniában, Belgiumban, Hollandiában és Luxemburgban akar jelen maradni.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma