A Vivendi Universal forgalma csökkent, de kevésbé a vártnál

A francia Vivendi Universal távközlési és médiavállalat bevétele a harmadik negyedben 4,703 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi 5,903 milliárdhoz képest, meghaladva az átlagosan 4,571 milliárd eurós elemzői várakozásokat. Azonos vállalatszerkezetre és a folytatódó tevékenységekre számolva a forgalom 6 százalékkal nőtt.
Ezzel az első kilenc hónap forgalma 16,09 milliárd euróra fogyatkozott a tavalyi első kilenchavi 18,27 milliárdról. A harmadik negyedben a távközlési és a zenekiadó részleg forgalma nőtt, a Canal Plus tévécsatornáé csökkent. A Vivendi Universal májusban zárta amerikai szórakoztatóipari részlege, benne a hollywoodi Universal filmgyár eladását az amerikai NBC tévének, 3,65 milliárd dollárért és 1,7 milliárd Vivendi-adósság átvállalásáért.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció