Adverticum-díjas Malév-kampány
2004. október 12.
Az idei Internet Hungary alkalmából először osztották ki az A.D. elismerést a szakértő zsűri által legjobbnak minősített online marketingkampány tervezőjének. A megméretésen azok a "bannerek" indulhattak, amelyeknek célba juttatását az Adverticum adserver végzi.
"Amitől egy online hirdetés hatékonnyá tud válni, az éppen a hirdetéskiszolgáló, az adserver, az online marketing targetálása, menedzselése, elszámolása, hatékonyságának mérése nem valósítható meg e nélkül" - fogalmazta meg Kincses Anikó, a cég ügyvezetője. Az Adverticum Rt. különböző fejlesztéseivel folyamatosan küzd az online hirdetések térnyeréséért (sokak számára ma is emlékezetes a meteotargeting megvalósítása, vagyis amikor a kánikulától függött a sörkampány megjelentetése vagy pihentetése), és ezen lépések sorában került sor az A.D. meghirdetésére, amelynek keretében a cég az idén másfél milliós reklámfelületet ajánlott fel az Adverticum Network site-jain (ahol egy hét alatt 600-700 ezer internetező fordul meg hetente).A hirdetések elbírálásába a kiíró nem kívánt beleszólni, ezért külső szakértőket, Babarczy Esztert (a Műegyetem Médiacentrumának tanárát), Márk Szonját (a Kreatív Online főszerkesztőjét) és Szabó Ákost (az Index gazdasági igazgatóját) kérte fel a zsűrizésre. A vélemények megoszlottak, de az összpontszám alapján az idén az A.D. a Carnation Rt.-nek jutott a Malév-reklámjáért. Szoros versenyben került fel a dobogóra a Kirowski Rt. (Axelelro ADSL videó) és a Neo Interactive (Invitel) kampánya.
A legjobb kreatívok tovább versenyeznek a közönségdíjért a Reklámzabálók éjszakája rendezvénysorozat bannerzabálók részében.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt