Kevesen tolerálják az internetes hirdetéseket
2004. szeptember 28.
A felmérés alapján az internetezők majdnem háromnegyede legalább középiskolai érettségivel rendelkező 19-49 év közötti férfi. A legtöbben legalább 3 éve használják az internetet, többségük napi rendszerességgel. A legjellemzőbb, hogy otthon interneteznek, ahol elsősorban böngészésre, információgyűjtésre, valamint kapcsolattartásra használják a világhálót.
Az ügyfelek a magyar nyelvű internetes tartalmakat közepesnek, a világhálón található honlapok számát megfelelőnek ítélték. A megkérdezettek a távközlési liberalizáció kapcsán elsősorban a verseny erősödését, valamint az internetezés költségeinek a csökkenését várják.
A felmérés szerint az internetezők többsége fontosnak tartja a kormányzatnak azt a törekvését, hogy minél több otthonban legyen internet. A megkérdezettek ezt azért tartják fontosnak, mert az internet révén széleskörű és nagymennyiségű információt érhetnek el, könnyebb a kapcsolattartás, az online ügyintézés, illetve a világháló a tanulásban és munkavégzésben is segít.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Új piacra léphet az internet a tárhelyek eladásával
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Kommunikáció, internet, mobil – és Kína
- Közeledő technológiák
- A távközlés transzformációja - avagy kommunikáció különféle képernyőkön
- Megöli a tévét az online video?