A Xeroxnak új arca van
2004. szeptember 18.
Márkájának sikeres reklám-kampányára, valamint erőteljes
technológiai és szolgáltatási kínálatára építve a Xerox Corporation
átalakítja vállalati emblémáját, amely ezentúl az erőteljes és egyszerű
"XEROX" szóból áll.
Az új embléma felváltja a "The Document Company - Xerox" vállalati emblémát, amelyet a vállalat 1994-ben vezetett be annak hangsúlyozására, hogy a másológépek területéről továbblépve megjelent a dokumentumkezelés piacán. Megszűnik továbbá az 1994-ben megtervezett "digital X" marketingszimbólum, amely a dokumentumok papír alapú és digitális formája közötti egyre könnyebb átjárhatóságot volt hivatva jelezni - e két világ azóta a Xerox technológiai fejlesztéseinek is köszönhetően sikeresen egységesült.A reklámozás és a marketing területén a XEROX emblémáját egy a vállalat képességeit leíró sor is fogja kísérni: "Technology. Document Management. Consulting Services". A vállalat kutatásai szerint ez a sor még hatékonyabban közvetíti, hogy a Xerox világszerte milyen sokféle módon kínál nagyobb hatékonyságot és több értéket a kis irodák, a nemzetközi nagyvállalatok, valamint a nagyüzemi nyomdák és grafikai környezetek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet