Vivendi Universal: Emelkedett az eredmény, de nőtt a veszteség is
2004. szeptember 15.
A francia Vivendi Universal média csoport üzemi eredménye 8,4
százalékkal emelkedett az első félévben nagyrészt SFR mobilszolgáltató
üzletága jó teljesítményének köszönhetően. A Vivendi a kedvező adatok
tükrében éves eredmény előrejelzését is felfelé korrigálta.
A Vivendi Universal első féléves üzemi eredménye 1,82 milliárd euró (2,22 milliárd dollár) lett, szemben a Reuters által megkérdezett 15 gazdasági elemző előrejelzésének 1,78 milliárd eurós átlagával. Az adózott eredmény azonban az előző évi 632 millió eurós veszteségről 1,86 milliárd eurós hiányra bővült, elsősorban a VUE egy pakettjének a General Elecric média üzletágának, az NBC-nek történt eladásából származó dollár/euró árfolyam veszteség miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet