Vivendi Universal: Emelkedett az eredmény, de nőtt a veszteség is

A francia Vivendi Universal média csoport üzemi eredménye 8,4 százalékkal emelkedett az első félévben nagyrészt SFR mobilszolgáltató üzletága jó teljesítményének köszönhetően. A Vivendi a kedvező adatok tükrében éves eredmény előrejelzését is felfelé korrigálta.
A Vivendi Universal első féléves üzemi eredménye 1,82 milliárd euró (2,22 milliárd dollár) lett, szemben a Reuters által megkérdezett 15 gazdasági elemző előrejelzésének 1,78 milliárd eurós átlagával. Az adózott eredmény azonban az előző évi 632 millió eurós veszteségről 1,86 milliárd eurós hiányra bővült, elsősorban a VUE egy pakettjének a General Elecric média üzletágának, az NBC-nek történt eladásából származó dollár/euró árfolyam veszteség miatt.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció