Megerősített értékesítés az Interware-nél
2004. szeptember 9.
Az Interware Rt. értékesítési és marketing csapatát 4 fővel megerősítve kívánja tovább növelni meghatározó szerepét a piacon. A cég, folyamatosan növekvő ügyfélkörének gyorsabb, hatékonyabb és
professzionálisabb kiszolgálása érdekében bővítette értékesítési
csapatának stratégiailag fontos részeit.
Kuhajda Zoltán a Vodafone, majd az Axelero után igazolt az Euroweb csapatához, ahol 3 évet dolgozott, míg Pap Zoltán az Eurowebnél kezdte pályafutását közel 5 évvel ezelőtt, mindketten a Key Account Üzletágat erősítik augusztustól. Legény Ádám az Indirekt Értékesítési Üzletág vezetője lesz a jövőben, szeptemberben kezdte meg munkáját az Interware-nél. Előtte az Invitelnél hasonló pozícióban tevékenykedett 2 évig. Garai Géza - szintén szeptembertől - Kereskedelmi és Marketing igazgatóként erősíti az Interware csapatát. 10 éve dolgozik a magyar IT illetve Internet piacon. Németországi tanulmányait követően 1994-ben az akkori európai piacvezető PC gyártó és forgalmazó, az ESCOM magyarországi operációjának élére jött haza. Azóta a hardver, szoftver és internet értékesítési és marketing területein dolgozott. Az EuroWeb Rt. üzletfejlesztési és marketing igazgatójaként szerepe volt, többek közt a NeoPhone szolgáltatás elindításában.Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet