Az Amazon megvásárolta a legnagyobb kínai internetes áruházat
2004. augusztus 21.
A Joyo-t 2000-ben alapították és elsősorban könyvek, hanghordozók és játékok internetes kereskedelmével foglalkozik. A folyamatosan komoly árengedményeket kínáló oldal népszerűsége nagyban megugrott 2003-ban, amikor a SARS járvány következtében kitört pánik miatt több millió kínai a zsúfolt üzletek helyett az online vásárlást választotta.
Kapcsolódó cikkek
- Szárnyal az Amazon
- Az Amazon veszítgeti profitját
- Milliárdos bevételt vár új szoftverétől a SaveAs Kft.
- Csökkent az Amazon.com nyeresége
- A KarstadtQuelle internetes forgalma átlépte a kétmilliárd eurót
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- (Net)piaci rekordok
- Rekordok az Amazonnál
- Megsokszorozta nyereségét, ám így is alulteljesítette a várakozásokat az Amazon
- Amazon.com - vártnál gyengébb negyedéves teljesítmény