A T-Online megnyerte a Vodafone-t és az mmO2-t is a fociüzlethez
2004. augusztus 18.
Az Európa legnagyobb telefontársasága, a Deutsche Telekom tulajdonában lévő T-Online idén vásárolta meg a mérkőzések bemutatásának lehetőségét az interneten és mobilkészülékeken, és a mobiljogokat már tovább is adta leányvállalatának, a T-Mobile-nak.
"Ajánlatunkkal most lefedjük csaknem a teljes német mobilpiacot; ezek az üzletek fontos lépést jelentenek üzleti modellünk szélesítése felé" - hangsúlyozta a T-Online igazgatósági tagja, Burkhard Grassmann.
A cég, melynek legtöbb bevétele az internetelérések csak kis haszonkulccsal értékesíthető eladásából ered, azt próbálja meg elérni, hogy ügyfelei egyre növekvő mértékben költsenek a sokkal jövedelmezőbb digitális tartalmakra, videó- és zenei fájlokra.
A T-Online internetes ajánlata a Bundesliga-csomagot havi 3,95 euróért kínálja.
A most megkötött üzlet pénzügyi részletei nem ismeretesek.
Kapcsolódó cikkek
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Telefonos hangfelismerés
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Fogyasztó bemérve!
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában