A Matáv, az Emitel és az összekapcsolási díjak
2004. július 19.
A Matáv háza tájáról szóló másik aktuális Telmondó-hír szerint a MÁV utazással, menetrenddel, jegyelővétellel kapcsolatos ügyfélinformálását elősegítő hívásközpontjának (call centerének) kiépítésére irányuló pályázatán a MatávCom lett a nyertes, megelőzve többek között az IBM-et, a Siemenset, az Ericssont és a MÁV Informatikát. Az Avaya-technológián alapuló, 44 munkahelyes rendszer 70 milliós beruházással jövőre valósul meg.
Kapcsolódó cikkek
- Előfizetői szerződések: lesújtó tapasztalatok
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- Májusban 42 ezerrel nőtt a hazai mobil-előfizetők száma
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- NHH - újabb lépések a hátrányos hűségszerződések ellen
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- Az NHH megkönnyíti a hűségszerződések felmondását