Csökkenőben a karcsúsított Vivendi vesztesége
2004. május 28.
A Vivendi Universal francia média- és távközlési óriás csütörtökön egy
évvel korábbi veszteségénél szerényebb deficitet jelentett.
A társaság távközlési, előfizetéses tévé- és szórakoztató ipari szolgáltatásai sikeresen kompenzálták a többi üzletágban elszenvedett veszteségeket. A Vivendi az első negyedévben 6 millió euró nettó veszteséget könyvelt el, az egy évvel korábbi 319 millióeuró veszteség után.
Az üzemi eredmény 10 százalékkal 930 millió euróra emelkedett, meghaladva a 896 millió eurós elemzői várakozásokat.
A negyedév végén a nettó adósságállomány 11,6 milliárd euró volt, ami azonban május elejére már 7 milliárd euróra csökkent, miután a társaság lezárta egyes szórakoztatóipari érdekeltségeinek eladását a General Electric tulajdonában álló NBC tévétársaságnak.
A Vivendi részvényeinek árfolyama az idén 4,2 százalékkal emelkedett a tavalyi 25 százalékos növekedés után. A Dow Jones Stoxx ágazati átlagot jelző médiaindexe az idén 6,7 százalékkal növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet