Internetes piac- és közvéleménykutatási szolgáltatás a FOTEXneten
2004. április 6.
A neves szakemberek
és szociológusok segítségével létrehozott online panelen a felhasználók egy
rövid regisztrációt követően fejthetik ki véleményüket a nyilvános kutatások
során megadott témákban. A FOTEXnet.hu Áruház korábban regisztrált mintegy 300
000 felhasználója, továbbá az új felhasználók által megadott részletes
demográfiai adatok lehetővé teszik az előzetes szűrést és az ennek alapján
történő meghívást az úgynevezett zárt kutatásokra, ahol a megrendelő
határozhatja meg a minta összetételét.
A FOTEXnet Research
szolgáltatásait a megrendelők a kutatás céljának definiálásával, a minta
nagyságának meghatározásával és az alapsokaság jellemzőinek megadásával vehetik
igénybe. Ezt követően a rendszer a regisztráltak adatbázisából kiválogatja
azokat a felhasználókat, akik az adott alapsokaságba tartoznak, és őket
"meghívja" az adott kutatásban való részvételre. A kérdőívek kitöltői
alkalmanként a FOTEXnet.hu Áruházban már jól ismert Virtuális számlaösszeget
kapnak, amelyet vásárlásaik során használhatnak fel árengedményként. A
kérdőívek kitöltésének ily módon történő, azonnali honorálása nagyban növeli a
válaszadási kedvet is.
A regisztrációnak, a
több mint 300 ezer fős felhasználói bázisnak és a fogyasztói visszajelzéseknek
köszönhetően a FOTEXnet valós képet tud alkotni a hazai internetezők
szokásairól, preferenciáiról. Az eddig az Ingyenlottón elvégzett felmérések
eredményei azt mutatják, a FOTEXnet regisztrált felhasználói művelt, határozott
véleménnyel rendelkező réteget alkotnak, akik szívesen válaszolnak a
megkérdezések során.
A FOTEXnet Research
segítségével lehetőség nyílik az élet szinte bármely területéhez kapcsolódó
kérdőíves kutatás elvégzésére, különösen a média, telekommunikáció, FMCG és
számítástechnikai szektor szereplői számára, valamint a pénzügyi szolgáltatók,
bankok, biztosítók részére. A FOTEXnet Research népszerűségét jól mutatja, hogy
már az indulás napján 4000 felhasználó regisztrálta magát a szolgáltatásba, és
a kihelyezett kérdőívekre már összesen 19 000 válasz érkezett.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Sun: Környezettudatos-e a hazai informatika?
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben