A Synergon kórház-informatikai rendszert telepít a Nyírő Gyula Kórházban

A Synergon Informatika Rt. nyerte meg a Fővárosi Önkormányzat Nyírő Gyula Kórház integrált informatikai rendszerére kiírt közbeszerzési pályázatot. A projekt értéke meghaladja a 180 millió forintot, melyben benne foglaltatik a számítógépes hálózat kiépítése a munkaállomásokkal együtt, az orvosszakmai rendszer (Inforend) és gazdálkodási rendszer kiépítése, valamint hat évre szóló magas szintű rendelkezésre állás.
A Synergon az Inforend kórházi rendszerével nyerte meg a Nyírő Gyula Kórház integrált informatikai rendszerére kiírt közbeszerzési pályázatot. Az Inforend egy megoldásra helyezi az intézmény teljes információgazdálkodását. A Synergon biztosítja, hogy a Nyírő Gyula Kórház - a kórházi működés fennakadása nélkül - 6 hónap alatt térjen át az integrált rendszer használatára.

Az orvosi és gazdasági integrált rendszer felöleli a gazdasági, a laboratóriumi, a gyógyszerezési, a digitális radiológiai képfeldolgozási és archiválási, a logisztikai, a bér- és munkaügyi feladatok és munkafolyamatok támogatásához szükséges információtechnológiai megoldásokat. A rendszer lehetőséget nyújt az adatok, vizsgálatok, laborleletek online azonnali elérésére és biztosítja gyógyszerezés logisztikáját (akár a páciensszintű gyógyszerezéssel), továbbá a nővéri folyamatokat az osztályos élelmezés támogatásával. A szakmai munka magas színvonalú adminisztrációja és adatkezelése mellett a kórházvezetés részére percre pontos és online gazdasági és költségadatokat szolgáltat a klinikai és kontrolling rendszeren keresztül, mellyel megvalósítja a költséghatékony működéshez szükséges menedzsmenti felügyeletet.

A hat évre szóló projekt összetettségében és szakmai kihívásaiban egyedülálló, teljes körű informatikai megoldást nyújt a hardverszállítástól a rendszerintegráción keresztül az üzemeltetésig. A legkorszerűbb Oracle alapú integrált klinikai és gazdasági rendszer valósul meg 220 HP személyi számítógép és a hozzájuk tartozó helyi és hálózati lézernyomtató, 6 HP szerver, hálózat, orvosszakmai alrendszer és gazdálkodási alrendszer kiépítésével. Az új rendszer bevezetésének alapfeltétele, hogy a kezelőszemélyzet elsajátítsa a bevezetésre kerülő alkalmazásokat, valamint a Windows 2000 operációs rendszer alapszintű működtetését, melyben a Synergon szakemberei segíteni fogják a kórház dolgozóit.

Az integrált informatikai rendszer bevezetése kiterjed az összes klinikai, gazdasági, labor-, gyógyszer-, élelmezési, munkaügyi, adattárolási, levelező-, vírusvédelmi, intra/internet-alrendszerekre, valamint a helyi és hálózati operációs rendszerekre. A beruházás során kialakítják minden épület helyi hálózatát, a helyi hálózatokat összekötő optikai gerinchálózatot a kórházak területén belül. A teljes leszállított rendszer üzemeltetését magas szintű támogatási szolgáltatás keretében biztosítja a Synergon 6 éves időtartamban.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció