A brit nők a férfiaknál többet költenek a neten
2004. február 19.
A korosztályok tekintetében a legtöbbet, éves szinten egyenként 527 fontot az 55 év körüli nők adtak ki online vásárlásra. A kutatást végzők úgy vélik, hogy nekik van elegendő elkölthető pénzük és idejük arra, hogy válogassanak a kedvező ajánlatok között, és persze átvegyék a napközben kézbesített küldeményeket. Minden jel arra mutat, hogy a gazdagabb országokban egyre több nyugdíjas kedveli meg a vásárlásnak ezt a kényelmes módját.
Kapcsolódó cikkek
- 2,3 milliárd emberé a 3 milliárd mobil-előfizetés
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Mobil vagy egymillió font?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Az adathalászat növekedést, a botok előfordulása csökkenést mutat
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Májusi kémprogram toplista
- A csökkenő árak mérséklik a globális chip-eladást
- Az energiaköltség növeli az informatikai kiadásokat