Az NTT DoCoMo nyereségét az új generációs mobilszolgáltatás javította
2004. február 5.
A legnagyobb japán mobilszolgáltató, az NTT DoCoMo szerdán közölte,
hogy kilenchavi nyereségnövekedése hátterében elsősorban nagy sebességű
internetszolgáltatásának sikere, valamint a költségek kordában tartása
áll.
A DoCoMo - amely a Toyota után a második legnagyobb kapitalizációjú ázsiai cég - nettó nyeresége pénzügyi évének első kilenc hónapjában 494,25 milliárd jen (4,69 milliárd dollár) volt, 3,83 ezer milliárd jen bevétel után.A legnagyobb japán mobilszolgáltató 45,4 millió előfizetővel rendelkezik, piaci részesedése Japánban 56 százalék. A társaság új generációs mobil-internetszolgáltatására előfizetők száma elérte a 2 milliót.
Kapcsolódó cikkek
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
- Kivonul a Tele2 Magyarországról
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél