A nappaliba vonulna a Philips és Yahoo
2004. január 9.
A Philips és a Yahoo! a mai napon bejelentette globális szintű
megállapodását tartalom- és internetszolgáltatások közös fejlesztésére.
Az együttműködés keretében a fogyasztók a Philips Streamium Internet-enabled Home Entertainment eszközökön keresztül kerülhetnek kapcsolatba a világhálóval, amelyet kötöttség nélkül bárhol élvezhetnek otthonukban, például a televízióberendezéseken és más otthoni szórakoztatóelektronikai rendszereken keresztül is.A Philips-Yahoo! megállapodás, amely a szórakoztatóelektronikai kiállításon egy sajtótájékoztató keretén belül került a mai nap bejelentésre, a folyamatban lévő fejlesztéseket és az új, valamint a szórakozatóelektronikai eszközök számára továbbfejlesztett szolgáltatások integrálását fogja központba helyezni. A vállaltok olyan, mind ingyenes, mind prémium (előfizetésen alapuló) online szolgáltatások széles választékát tervezik nyújtani, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára az otthoni szórakozásuk kiszélesítését és személyre szabását.
A Philips és a Yahoo! már most biztosítják a Yahoo!’s LAUNCHcast Internet Radiót a Streamium MC-i200 és MC-i250 felhasználók számára. A Yahoo! szolgáltatások széles spektruma, beleértve az igény szerinti zenei videókat, filmelőzeteseket és klipeket, valamit fotószolgáltatásokat, a Streamium skála kiterjesztésével egy időben kerül piacra 2004 tavaszán.
A Philips és a Yahoo! folytatni kívánja az aktív szolgáltatás fejlesztését a többéves megállapodáson belül, valamint egy online és egy offline marketingprogram beindítását tervezi a szolgáltatások a vevők felé történő globális reklámozása céljából.
"A Yahoo! -val kötött partneri megállapodás tovább erősíti azon elkötelezettségünket, hogy az "összekapcsolt bolygó" koncepcióban megfogalmazott ígéreteinket teljesítsük, amelynek eredményeképpen a fogyasztók képesek lesznek hozzáférni az általuk választott tartalomhoz bármikor és bárhol " - mondta Frans van Houten, a Philips szórakozatóelektronika üzleti csoportjának elnök-vezérigazgatója. "A fogyasztók számára könnyű hozzáférést biztosítunk a választásuk szerinti sokkal gazdagabb vizuális és audioélvezethez a nagy képernyős televíziók és házimozirendszerek használatának minden előnyével, és saját nappalijuk kényelmével."
“Elkötelezettek vagyunk, hogy a Yahoo! az emberek életének egy még fontosabb részévé váljék, kiterjesztve szolgáltatásainkat a PC-n és a mobileszközökön túl a nappalikba" - mondta Jim Brock, a Yahoo! kommunikációs és fogyasztói szolgáltatások alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Kutatási együttműködés a Ricoh és az MTA SZTAKI között
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- 1 terabájtos Philips külső winchester
- Hajlékony Philips és Sony képernyők