Microsoft-Linux boxmeccs - támad a Microsoft

A globális hirdetési kampány, amely a leglátogatottabb USA médiumokon (mint pl.: Computer World, Information World, Network World és a CNET Networks) indult, azt kívánja elérni, hogy a cégvezetők - úgymond - "előbb ismerjék meg a tényeket a Linuxról", mielőtt bármi olyant akarnának venni, ami nem Windows.

A hirdetésben az olvasót a "Get the facts on Windows and Linux" nevű webhelyre irányítják, ahol a számítások azt igyekeznek bizonyítani, anyagilag mennyivel jobban jár a Windowsos szerver vásárlója, mint az, aki Linuxosat vesz. A kampányt arra a feltételezésre alapozzák, hogy az emberek jócskán érzelmi alapú döntéseket hoztak eddig, például olyan alapon, hogy "nem szeretem a Microsoftot". A Microsoft állítása szerint, bár a Linux-szerver beszerzési költsége kisebb, a nagyobb oktatási, szoftverkövetési és rendszerintegrációs kiadások hosszú távon a Windowst teszik előnyösebbé.

A 18 hónapos kampány költségeiről nem esik szó a közleményben, de a Microsoft csökkenő szerverpiaci részesedése azt mutatja, hogy nem babra megy a játék.


Hűvös Imre

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció