Megkétszereződött az eTel Magyarország kapacitása


Kétszeresére növelte hangátviteli kapacitását a vállalati
telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó eTel Magyarország. A
budapesti telefon főközpontban végrehajtott húszmillió forintos
beruházás révén megduplázódtak a kapcsolódási pontok.
Az eTel Magyarország 1999-es megalakulása óta megnégyszerezte ügyfelei számát, így jelenleg több mint nyolcszáz hazai kis-, közép-, és nagyvállalatot tudhat partnerei között. A hangátviteli szolgáltatásokat igénybe vevő cégek számának nagymértékű növekedése elengedhetetlenné tette a telefon főközpont bővítését. Az új, Lucent Technologies által gyártott XCDU típusú berendezés szeptemberi üzembe helyezésével az eTel immár 240 darab 2048 Kbps-os PRI csatlakozás létrehozására képes, amely 7200 telefonbeszélgetés egyidejű kezelését teszi lehetővé a már megszokott magas színvonalon. Ez percben kifejezve 72 millió havi percforgalmat jelent, ami egy közepes méretű magyar város teljes havi távközlési forgalmát teszi ki.

A telefonközpont széles sávú átviteli rendszerekkel kapcsolódik az eTel frankfurti Nemzetközi Hálózatfelügyeleti Központjához (iNOC), amely a hét minden napján 24 órában ellenőrzi a hálózat működését, lehetővé téve a zavartalan működést és az esetleges problémák azonnali kiküszöbölését.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció