Fényesebb páncélban


A Business Online szeptembertől megújult formában, kibővített
tartalommal jelentkezik, és jut el Önhöz, Kedves Olvasónk. Aki már
nyolcadik éve forgatja hónapról hónapra magazinunkat, tudja, hogy
arculatváltásaink közül nem ez az első – és talán nem is az utolsó.
Természetes, hogy egy lap az idő, a trendek változásával maga is
átalakul. Nyolc év a magyarországi médiapiacon rengeteg idő, sok
versenytársat láttunk megjelenni magunk mellett, s nem kevesen mára el
is tűntek közülük.
Egy évvel és kilenc hónappal ezelőtt mi is megszorító intézkedésekre kényszerültünk. Amikor az informatikai piac az addigra már „hagyományosan" gyengélkedő médiapiaccal együtt mély hullámvölgybe került – ahonnan azóta sem sikerült kijutnia –, magazinunk terjedelmét 16 oldallal csökkentenünk kellett.

Bár a piaci helyzet ma sem biztatóbb, sikerült egy olyan megoldást találnunk, amely költségkímélő módon, de mégis lehetővé teszi, hogy Ön ismét 84 oldalas Business Online-t forgathasson havonta.

Kiadónknál megvizsgáltuk két jelentős internetes-informatikai kiadványunk olvasótáborát, és megállapítottuk, hogy alig van közöttük átfedés. Mások olvassák az Internet Kalauzt, és mások a Business Online-t. Az előbbi magazin célja, hogy minden internet iránt érdeklődőnek utat mutasson, azoknak is, akik még csak ismerkednek vele. Az utóbbi pedig – amelyet Ön éppen a kezében tart – mottójához híven az informatikában, az internetben rejlő üzletet és az informatika üzleti életben játszott szerepét analizálja.

A két világ nyolc évvel ezelőtt még kevés közös elemet tartalmazott. Mára azonban az internet átszőtte az üzleti élet minden szegmensét, és az interneten is egyre több valóban életképes üzlet bontogatja szárnyait. Így a két lap közötti tartalmi átfedések az utóbbi időben megszaporodtak. Az internetet nem üzleti céllal használókat is érdeklik azok a technológiai újdonságok – például a távtanulási, távmunka-lehetőségek –, amelyeket mi üzleti oldalról mutatunk be, míg a Business Online olvasói ugyancsak kíváncsiak az internet kulturális, szociális vonatkozásaira, vagy éppen kikapcsolódásként szívesen olvasnának könnyedebb témájú és hangvételű cikkeket, interjúkat.

Ezért döntöttünk úgy, hogy szeptembertől mindkét lap megjelenteti azokat az írásokat, amelyek a saját olvasótáborát érdekelhetik. A Business Online így az internetes életmód témakörével bővül, olyan cikkekkel, amelyek a kikapcsolódást szolgálják. Több hely jut majd az internet szociológiájának, kulturális értékeinek bemutatására is. Mindez azonban nem változtat nyolc éve követett irányunkon: továbbra is az üzleti informatika marad a középpontban!

Reméljük, hogy a változások kedvükre lesznek!
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció