Xerox-eredmények a kormányzatban

A Xerox Magyarország 1999-től hivatalos MKGI-beszállító a nyomtatók területén, 2001 végétől pedig multifunkciós berendezéseket is szállít a közbeszerzés hatálya alá tartozó intézmények számára. Ez összesen 1100 intézményt jelent, ezenfelül az önkormányzatok, iskolák, óvodák beszerzéseit. A Xerox Magyarország árbevételeinek hozzávetőleg 10%-a származik közbeszerzési tenderekből. A vállalat még ebben az évben célul tűzte ki ennek megduplázását.
A közbeszerzési intézményeknél a 2001-es évben a nyomtatóüzletágban 123 millió, a multifunkciós termékek piacán 84 millió forint árbevétele volt a Xerox Magyarországnak. 2002-ben ez az arány 125 millió, illetve 132 millió forint volt. A legnagyobb megrendelők és az értékesített berendezések:

[bigimage 1 center]

2002 nyarán valósult meg az első kormányzati dokumentumkezelési outsourcing megoldás, melynek kapcsán a Xerox az Országos Széchenyi Könyvtár teljes nyomtatási, másolási feladatait ellátja, illetve egy felügyeleti szoftver segítségével ellenőrizhetővé teszi azokat.

A nyomtatók terén a legnépszerűbbek az A/3-as, A/4-es szilárdtintás hálózati lézerprinterek, 40 lap/perc teljesítménnyel. Ezek közé tartoznak a Phaser 8200-as, Phaser 1235-ös, illetve a DocuPrint termékek.

Ablonczy Balázs, a Xerox Magyaroszág Kft. ügyvezető igazgatója beszámolójában kitért arra, hogy a vállalaton belül megsokszorozták a közbeszerzésekkel foglalkozó szakemberek számát. Létrehoztak egy 10 főből álló, ún. virtuális kormányzati csapatot, mely a Xerox Magyarország Kft. irányításával a közbeszerzésben szereplő partnerek kereskedőiből áll és kizárólag az MKGI területtel foglalkozik. Ettől a megközelítéstől az eladások jelentős növekedését várja a Xerox vezetése.

Az ügyvezető felhívta a figyelmet arra, hogy a Xerox sikerei a közbeszerzés területén visszavezethetők arra, hogy a vállalat nem csupán kiváló minőségű, megbízható termékeket, de teljeskörű megoldást kínál minden dokumentumkezelési problémára. Átvilágítja az adott vállalat, intézmény felépítését, irodai infrastruktúráját, felszereltségét, dokumentumkezelési szokásait. A speciális igényeknek megfelelően komplex, egyedi hardver-szoftver összeállítást, dokumentumkezelési stratégiát határoz meg, amelyhez folyamatos tanácsadást és szervizt biztosít.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció