Új Domino-szolgáltatások a Westelnél

Április 1-jétől tovább bővül a Domino szolgáltatások köre, így a Westel több millió kártyás ügyfele a hívásvárakoztatás, hívástartás és hívásátirányítás mellett a konferenciahívást is igénybe veheti.
A Westel több mint 3,4 millió ügyfelének meghatározó része Domino kártyát használ, így számukra kedvező hír, hogy áprilistól beérkező hívásaikat tetszőlegesen bármely belföldi, nem emelt díjas telefonszámra átirányíthatják. Az átirányítás minden Domino kártyás ügyfél számára elérhető, nincs külön belépési vagy havidíja, a szolgáltatás kizárólag valamely számra történő átirányítás során díjköteles (hangpostára díjmentes, hálózaton belül bruttó 10, vezetékes hálózatba bruttó 20, más mobilhálózatba bruttó 60 forint percenként). A szolgáltatás belföldön bármikor, külföldi utazást követően pedig a roaming kikapcsolása (*105#) után vehető igénybe.

A konferenciahívás szolgáltatással akár 6 résztvevős megbeszélésre nyílik lehetőség mobilon, a beszélgetés minden résztvevője hallja a többi résztvevőt, illetve beszélhet hozzájuk, ugyanúgy, mintha valamennyien személyesen jelen lennének. A szolgáltatásnak - a hívástartáshoz vagy hívásvárakoztatáshoz hasonlóan - nincs belépési vagy havidíja, kizárólag a használat során előre meghatározott esetekben fizetendő díj. A konferenciabeszélgetés, a hívásvárakoztatás és hívástartás szolgáltatások mindegyike külföldön, roaming során is elérhető és a többi szolgáltatáshoz (pl. GPRS, MMS, hangposta) hasonlóan a díjmentesen hívható 1777-es Domino központban aktiválható.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció