HP: csak egyszerűen

A Hewlett-Packard közzétette új termékfilozófiáját, a cél az, hogy minden termékük egyszerűbben használható legyen, mint a vetélytársaké; ez az egyszerű elgondolás igen jövedelmező lehet a vállalat számára.
A terv lényege az, hogy a különböző HP-termékek ne csak magukban legyenek igen jól kezelhetőek, de egymással is igen egyszerűen, felhasználóbarát módon működjenek együtt, ezzel a cég márkaneveihez kapcsolva a fogyasztókat, akik a legközelebbi vásárlásnál is vélhetően Hewlett-Packard terméket fognak választani. Az elemzők szerint minden termék esetében, legyen az szoftver vagy hardver, a felhasználók felé nyújtott arc a legfontosabb tényező, mely alapvetően befolyásolja a kereskedelmi sikert. Hiába képes csodákra egy szoftver, ha sok ezer funkciója használhatatlanul bonyolulttá teszi. Ilyen esetekben általában ki sem derül, hogy mi mindenről maradunk le, hiszen nem is kerülnek elő a nehezen elérhető funkciók. Sokak szerint például a Windows annak az alapelgondolásnak köszönheti sikerét, melyet az Apple mond magáénak, vagyis az ablakos elrendezésnek, mely a számítástechnikai szempontból átlagfelhasználónak tekinthető személyek számára a DOS kacsacsőrös világa helyett áttekinthetőséget ígér. Jim Donnell, HP PC marketing-elnökhelyettese szerint ugyanezt a felfogást szeretnék a gyakorlatban megvalósítani, vagyis nem az ember igazodna a géphez, hanem a gép az emberhez.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció