37 millió kamerás mobiltelefont adnak el 2003 végéig
2003. február 26.

Több elemző rámutat arra, hogy a világon tavaly eladott kamerás mobiltelefonok 36%-a Vodafone értékesítési rendszerén keresztül jutott a fogyasztókhoz, és vélhetően a vállalat ebben az évben is nagyon erős piaci pozíciót tudhat magának a piac ezen szegletében.
David Kerr, a Strategy Analytics elnökhelyettese úgy véli, hogy "az iparág japán szereplői, mint a Sharp és a Toshiba helyzeti előnyt élveznek a még gyerekcipőben járó európai és észak-amerikai kamerával egybeépített mobiltelefonok piacán. Ugyanakkor nekik is újra kell gondolniuk marketingstratégiájukat akkor, ha az általunk előre jelzett 37 milliós kamerás mobiltelefon-eladási számhoz eredményesen és minél nagyobb részben akarnak hozzájárulni."
Kapcsolódó cikkek
- Sharp ultravékony fényképező modul mobiltelefonok számára
- Mélységélesség-szenzoron dolgozik a DxO Labs és a MagnaChip
- Mini teleoptika mobiltelefonokba
- Sharp mobilkamera 3-szoros optikai zoommal
- Új képérzékelő lapka vékonyabb mobiltelefonokhoz
- Augusztustól lesz kapható az 5 megapixeles kamerás LG KG920
- A Művészetek Völgyében is várják a mobilfilmeket a Nokia Mobiltelefon Filmfesztiválra
- Az mp3 lejátszók és a videokamerák végét jósolja a Nokia
- Külső vaku kamerás mobiltelefonokhoz
- 10 megapixeles Samsung mobil