Mobilfizetési szövetség
2003. február 26.
A négy nagy Európában mintegy 270 millió fogyasztót tudhat maga mögött, és bíznak benne, hogy a kezdeményezéshez a KPN, az mm02 és a SwissCom is társulni fog. Elemzők óvatos csoportja ugyanakkor megjegyzi, hogy az optimista tervek megvalósulására még legalább egy évet várnunk kell.
Miközben az elsődleges cél az, hogy a fogyasztók minél több fizetős tartalmi szolgáltatást vegyenek igénybe, addig a szolgáltatók abban is bíznak, hogy egyre több terméket és szolgáltatást lehet értékesíteni mobiltelefonokon keresztül.
A szövetség az m-commerce tömeges elterjedésének - és így a fogyasztói kultúrába történő beépülésének - a fő gátját abban látja, hogy a fogyasztók jelenleg az m-, illetve e-commerce alkalmazásoknál egyaránt félnek a nagyobb értékek online vásárlásától. Az m-commerce tekintetében általában 10 eurót vagy annál kevesebbet költenek. A szövetség úgy véli, hogy a fizetős szolgáltatások közül többek között a csengőhangok, a hírtartalom és a zenék letöltése növelheti meg ezt az összeget.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilszolgáltatók szövetkeznek a Google ellen
- Felvásárolják a Vodafone-t?
- UMTS modemmel szerelt laptopok értékesítését tervezik német mobilszolgáltatók
- A mobilszolgáltatók már az UMTS "felturbózott" változatával kísérleteznek
- Mobilszolgáltatók együttműködése a Vodafone ellen
- A CeBIT lendületet adhat az UMTS elterjedésének
- A Vodafone 30 milliárd dolláros ajánlatot tesz at AT&T Wireless-re
- Fogadjon mobiltelefonján keresztül!
- Megtriplázódott a WAP-felhasználók száma
- Fociközvetítés mobiltelefonra