Viszonteladói hálózatot indított az Interware Rt.
2003. február 18.
Az Interware Rt. a jól működő direkt értékesítési módszereit bővíti és kiegészíti indirekt értékesítéssel, az ügyfelek hatékonyabb elérése és professzionálisabb kiszolgálása érdekében. Az egyik fontos stratégiai iránya egy stabil indirekt értékesítési hálózat kiépítése Budapesten, illetve a főváros agglomerációs körzetében.
E cél érdekében indult el februárban az Interware Partner Hálózat működése és folyamatos fejlesztése. A Hálózat kiépítésének célja, az Interware Rt. szolgáltatásainak értékesítése oly módon, hogy az előfizetőnek ne kelljen közvetlen kapcsolatba kerülnie az internetszolgáltatóval. Az internetszolgáltató - viszonteladói kapcsolat segítségével, a partnerek saját értékesítési hálózatait kihasználva bővíthetik termék- és szolgáltatási körüket, azáltal, hogy az Interware Rt. termékeit is értékesítik.
Az Interware Partner Hálózaton belül bevezetésre került az új előfizető közvetítéséért járó Tippadó kategória is, kizárólag meglévő Interware-ügyfelek részére.
Kapcsolódó cikkek
- Profitnövekedés a Sony Ericssonnál profitfigyelmeztetés a Motorolánál
- Interware - Windows-alapú tárhelyszolgáltatás
- Interware - Matáv: Közvetlen adatcsere a szolgáltatók között
- Megerősített értékesítés az Interware-nél
- Szolgáltatás-fennakadás az Interware-nél
- A T-Online beszűnteti az internetszolgáltatást Ausztriában
- PHP konferencián az Interware
- Javította forgalmát és csökkentette veszteségét tavaly a Tiscali
- Az Interware 700 Mbit/sec felett
- Szerverhosting- és webhosting-szolgáltatások az Interware Rt.-től