Nőtt a vállalati internethasználat
2003. február 5.
Héjjas Gábor elmondta, hogy az elmúlt évben a vállalati internetes piac a becslések szerint 8,5 milliárd forint volt, az Axelero üzleti szolgáltatásokból származó bevételei az elmúlt év során az előző évhez képest viszonyítva több mint másfélszeresére nőttek.
Héjjas Gábor az Axelero piaci részesedésével kapcsolatban közölte: a TNS Modus InterBusiness kutatása alapján 2002. első fél évében a társaság részesedése a legalább 10 főt foglalkoztató cégek körében 51 százalék volt. Ezen belül a 10-49 fős kisvállalatok körében 52 százalék, az 50-299 fős középvállalatok körében 49 százalék, míg a minimum 300 főt foglalkoztató nagyvállalatok esetében 27 százalék volt az Axelero részesedése.
Az előzetes adatok szerint a vállalati körben az előfizetőszám várhatóan 10 százalékkal emelkedik 2003-ban.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tematikus kutatások
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- Az internetszolgáltatásra volt a legtöbb ügyfélnek panasza 2005-ben
- Hálójog - A szolgáltatók felelőssége a túlterheléses támadás?
- Korlátlan, havidíjas betárcsázós internet a TELE2-től
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- NHH: tovább erősödhet a verseny a szélessávú internetszolgáltatók között
- Négy-az-egyben kommunikációs szolgáltatást indít az Orange
- Vezetékes szolgáltatásokat tervez a Vodafone