Divatos mobilkiegészítők a Siemenstől

A Siemens megalkotta a divatos telefon kategóriát - olvashatjuk a mobilkommunikációval foglalkozó híradások szalagcímén.
A német vállalat radikális lépésre szánta rá magát a mobilkommunikációs piacon azzal, hogy megalkotta a XELIBRI névre hallgató termékeket, melyekkel reményei szerint a mobiltelefon-piacon növelheti részesedését. A termékcsaládot röviden a különböző külső és a hordozható design jellemzi, egyszerű hangfunkciókkal. A XELIBRI tartozékokat a vállalat új értékesítési csatornákon keresztül kívánja forgalomba hozni, elsősorban nagyáruházakban és divatáru-kiskereskedőknél. Az új divatkiegészítők elsőként Angliában, Kínában (beleértve Hongkongot), Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Szingapúron és Spanyolországban kaphatók 2003 áprilisától, a többi piacon pedig ez év szeptemberétől.

A mobiltelefon-ellátottság számos piacon már 70-85% között van, ami azt jelenti, hogy a legtöbb gyártónak új utakat kell találni, ha fenn akarja tartani értékesítési volumenét.

George Appling, a XELIBRI elnöke úgy nyilatkozott, hogy "termékeink olyan divatos kiegészítők is tartalmaznak, melyek stílust kölcsönöznek a telefonkészülékeknek. Jelenleg számos ember vesz mobiltelefont, melynek külsejével nincs mindig megelégedve. Szeretné egyedivé tenni. Olyan termékcsaládot alkottunk, amelyikkel az emberek saját stílusukhoz igazíthatják készüléküket."

A Siemens AG igazgatótanácsának elnöke, Rudi Lamprecht pedig kihangsúlyozta, hogy "ennek az új márkának az indulása mérföldkő a Siemens mobiltelefon-stratégiájának az életében".

Minden XELIBRI kollekció négy telefonból áll, valamint divatkiegészítőkből, melyek a tavaszi/nyári, őszi/téli kollekcióban szerelnek majd. A telefonok csak limitált mennyiségben készülnek, életciklusukat 12 hónapban határozták meg, ami jelentősen kevesebb a mostani mobiltelefonokénál.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció