Beszállás mobiljeggyel
2003. január 17.
A rendszert úgy alakították ki, hogy lehetővé tegye, hogy a felhasználók egy SMS-t küldjenek egy szervernek, ami néhány perccel később egyfelől megerősíti a rendelést, másfelől "virtuálisan eladja" a jegyet. A Mobile Ticket szolgáltatás alapja a gyorsaságban és a nagyon könnyű kezelhetőségben rejlik. A szolgáltatás másik előnye, hogy nem kell sorban állni azért, hogy jegyet vegyünk, és az sem fordulhat elő, hogy mikor már majdnem sorra kerülnénk, az utolsó jegyet előttünk vegyék meg.
A finn hirdetési újság, a Markkinointi ja Mainonta értesülései szerint az ország egyik legjelentősebb mobilfejlesztésekre szakosodott vállalata, a Plusdial - melynek szintén része volt a Helsinki City Transport Company nevezett fejlesztésében - bejelentette, hogy több európai közlekedési vállalattal is tárgyalt az esetleges fejlesztésekről.
Kapcsolódó cikkek
- SARS-vírusriasztás mobilon
- M-kormányzat
- Gerillamarketing
- Mobilbank interaktív bemutató
- Pannon GSM-tv2 együttműködés
- Átlátható pénzügyek a MobilBANKár segítségével
- Vezetékes telefonon is lehet e-mailt küldeni a Deutsche Telekomnál: az első 50 üzenet ingyenes
- Érezd a digitális erőt!
- Komoly támogatás az Anoto személyre szabható megoldásainak
- i-mode Hollandiában két hét múlva