Marketline - tavaly 7 milliárd forint feletti forgalom
2003. január 13.
Az Axelero, az OTP, az SAP, a Hewlett Packard Magyarország és az Accenture tulajdonában lévő társaság a 2002. évi forgalmával ezzel vezetővé vált a magyarországi b2b-piacon.
A cég közlése szerint a Marketline partnerei 2002-ben a piactér használatával a beszerzési aukcióikon átlagosan 15 százalékos megtakarítást, míg az eladási aukcióikon 20-30 százalékos árelőnyt értek el.
A társaság által kezelt központi katalógusokból már mintegy 20 000 termék és szolgáltatás közül választhatnak az érdeklődők.
A Marketline ügyfelei közzé tartozik például a Westel, a Matáv, a Nokia, a Malév, a Mol, a Citibank, a Siemens, az Alcoa, Stollwerck, az OTP, a Minolta és az Elmű.
A Marketline 2001-ben 39 millió forint árbevételt ért el.
Idei eredménykimutatását a társaság még nem hozta nyilvánosságra, az MTI érdeklődésére azt közölte, hogy most dolgozza fel ezeket az adatokat. Ugyanakkor az már bizonyos, hogy a 2001. évi bevételét többszörösen meghaladja a tavalyi.
A társaság az elmúlt évi számokat áprilisban hozza nyilvánosságra.
A Marketline 2003-ban több száz millió forint árbevételt és nullszaldós eredményt tervez.
Kapcsolódó cikkek
- Profitnövekedés a Sony Ericssonnál profitfigyelmeztetés a Motorolánál
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin