Boldog Karácsonyt, avagy "Akar Ön adserver lenni?"
2002. december 26.
Az Adverticum és a Prím Média ezúton kíván minden kedves partnerének, olvasójának Békés és Boldog Karácsonyt, és reméli, hogy az online marketing hatékony menedzselését szolgáló eszközével jövőre is sokakkal osztozhat az új esztendő üzleti sikereiben.
Aki nincs annyira behavazva, hogy már kattintani sincs ideje, annak a http://www.prim.hu/karacsony címet ajánljuk kikapcsolódásnak, ahol bárki néhány percre adserver lehet, és megnézheti, hogy amikor már másodpercenként potyognak a weboldalak, akkor mit jelent felpakolni rájuk a hirdetéseket. (Összehasonlításul: az Adverticum adserverére csúcsidőben másodpercenként közel ezer vagy annál is több weboldal kiszolgálása hárul.)
Kapcsolódó cikkek
- Nyugat-európai adnetworköt szolgál ki az Adverticum
- A "gyorsan fejlődők" élmezőnyében az Adverticum
- Az idei Technology Fast 50 verseny első díját a lengyel Blue Media Sp. z o.o. nyerte
- T-Online Magyarország: kitüntetett figyelem a kis tartalomszolgáltatóknak
- Az online marketingről a TV-Híradóban
- Ötvenezredik...
- Egy éves a PC-súgó
- Elsőként az RSS csatornák közt: éktelen prim.hu
- Böngésző-, felbontás-, operációsrendszer-megoszlások
- Ügynökségi adservert fejlesztett az Adverticum