Boldog Karácsonyt, avagy "Akar Ön adserver lenni?"

A Prím és az Adverticum csapata egy olyan játékkal kíván minden kedves olvasójának, partnerének Boldog Karácsonyt és Sikeres Új Évet, amelyből bárki megtudhatja, hogy mit is kell csinálnia egy hirdetéskiszolgálónak...
Nem mindenki tudja, hogy az online reklámok nincsenek úgy beépítve a weboldalakba, ahogyan mondjuk egy újságoldalra betervezett hirdetés, hanem amikor az oldalletöltés a megfelelő helyhez ér, egy kódsor felkér egy másik gépen futó másik szoftvert, hogy ide helyezze be az éppen futó kampány éppen aktuális kreatív anyagát. Ez a másik gépen futó másik szoftver a Prím Média legsikeresebb fejlesztése, ma már közel kétszáz website használja, köztük a legfrissebb partner, Magyarország legnagyobb portálja, az Origo. Ezt az úgynevezett adservert ma már a Prím leányvállalata, egy önálló részvénytársaság, az Adverticum üzemelteti, forgalmáról pedig elmondhatjuk, hogy minden elképzelést felülmúl: a megjelenített hirdetések száma (adview-mennyiség) az [origo] bekapcsolódásával egy-egy jobb napon megközelíti a 20 milliót, s ezek a hirdetések 1 millió internetezőhöz jutnak el.

Az Adverticum és a Prím Média ezúton kíván minden kedves partnerének, olvasójának Békés és Boldog Karácsonyt, és reméli, hogy az online marketing hatékony menedzselését szolgáló eszközével jövőre is sokakkal osztozhat az új esztendő üzleti sikereiben.

Aki nincs annyira behavazva, hogy már kattintani sincs ideje, annak a http://www.prim.hu/karacsony címet ajánljuk kikapcsolódásnak, ahol bárki néhány percre adserver lehet, és megnézheti, hogy amikor már másodpercenként potyognak a weboldalak, akkor mit jelent felpakolni rájuk a hirdetéseket. (Összehasonlításul: az Adverticum adserverére csúcsidőben másodpercenként közel ezer vagy annál is több weboldal kiszolgálása hárul.)

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció